Time to sleep

Hög tid att sova. Jag ska upp tidigt imorgon och denna gången ska jag inte ta tåget 9.34 när föreläsningen börjar kl 10. Suck. Att det kan bli så knasigt ibland! Imorgon ska jag sitta på 8.44 tåget som också var tanken i tisdags och gå in och sätta mig på föreläsningen kl 10.00. Basta. Föreläsningen kommer handla om "Ninetheenth century dress". Spännande! Sen ska jag vara kvar i skolan och plugga hade jag tänkt, lunch också såklart och kl 18.30 kommer jag entra SATS och Step-passet. Har sjukt dåligt samvete för att jag inte tränat än i veckan. Men jag ska inte vara för hård mot mig själv - jag var ju väldigt duktig förra veckan :)

Godnatt och sov gott!

Puss å kram

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback