Today, mostly at school

Idag efter mitt mycket jobbiga träningspass - shit vad vi öste på Stepen - åkte Loijs och jag till Universitetet för att plugga. Vi passade på att äta lunch det första vi gjorde när vi kom dit och gick till bibloteket där vi slog oss ner i en soffa och började plugga... Inte mycket att berätta om själva pluggandet, jag läste liksom i min bok. Så segt. Satt kvar till tjugo i sju innan jag drog mig till tunnelbanan och hem. Ändå var jag inte klar med min läsning så jag fick fortsätta hemma och för kanske en timma sen hade jag äntligen läst ut den jäkla boken på 165 sidor. Skönt.

Anywho, jag hade på mig det här. Skönaste! Tight nära kroppen och stort och mjut över. En kofta från Svea som jag köpte för en billig peng nu i sommar (har aldrig ägt ett Sveaplagg innan! Äger egentligen inga dyra märkesplagg heller för den delen...) i strl L - skönast! Mm. Denna outfit kommer lätt i repris!



Stort var ordet, skönt var det.



Självklart var mina
nya darlings på fötterna! (Ursäkta lite messy hall).

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback