Vad gör man som student?

Jo, precis - man fikar! Och det är väl ingen hemlighet att jag är en sucker för fika så jag hakar lätt på den trenden! Eller ja, det måstet när man är student och allt :)

Morotskaka gånger två!

Gårdagens fika i solen i Kungsträdgården, ganska nära Cafét (Café Opera). Såå god alltså, en av de bättre jag smakat i mina dagar faktiskt!

 

Dagens fika! När jag pluggade med Loijs och Josefin i skolan efter lunch (Eva var med innan lunch men skulle jobba sen vid tre). Den heter tillråga på allt "Saftig Morotskaka" och visst var den det - såååå god! Btw, boken jag läser just nu, Adorned in Dreams, är hårdvaluta i vår kurs. Den är slut överallt och alla måste ha den. Tur att jag köpte den redan dagen efter jag fick kurslitteraturslistan! Phu! Författarinnan till boken ska förövrigt hålla i de tre kommande föreläsningarna :)

 

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback