Vildvittra

Äsch, jag skriver vad jag ska vara direkt istället :) Jag ska vara Vildvittra såklart! De är ju helt okej sexiga, dock taskiga som fan, men ändå. Vi ska alla tre ha samma klänning, ett svart fodral som sitter åt som bara den + att vi ska sy fast fjädrar runt urringningen både fram och i bak. Ska också fixa armband med fjädrar i hade jag tänkt. Sen hittade jag lösögonfransar på Make Up Stor på REA med fjädrar på som jag slog till på! Vad kul det ska bli! Har tänkt mig spretit, ruffsigt hår med fjädrar även i det + svarta ögonlock. Vad jag ska ha för skor är ännu oklart, har inget riktigt edgy är jag rädd. Men jag vet i alla fall att jag ska dricka bubbel tillsammans med Loijs och Eva innan vi drar till Karlberg!

Weey! Ja nu måste jag verkligen sy på min kostym så den hinner bli klar!

Puss å kram



Gud så snyggt! Hoppas bara jag får till det, har aldrig använt lösögonfransar innan :)

/emma.

Godnatt!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback