Vilken dag ändå

Min dag har varit lite difus, det känns som om jag inte hunnit med en bråkdel av vad jag borde ha hunnit med, samtidigt som den känns hyfsat lång. Eller nja, jag vet inte jag. Eftersom min bok är kvar hos Josefin har jag inte kunnat plugga ett dugg. Suck. Jag började på min uppsats innan jag skulle åka till träningen (Body Combat - sjukt kul och så härligt jobbigt!) men jag hann inte så mycket... Och när jag skulle skriva lite på vägen till träningen upptäckte jag att jag inte packat med någon penna. Gaah! Måste verkligen fortsätta skriva nu, men helst vill jag krypa ner under täcket och kolla på True Blood eller något på tv. Och somna tidigt, tidigt. Kanske går upp tidigare imorgon innan skolan och skriver en massa då? Ja kanske det :)

Sov så gott! Puss å kram



Kom att tänka på en viktig sak, jag har så många fina vänner <3

/emma.

P.S. Juste. Mamma och Maja var på bio igårkväll och såg The Ugly Truth och den var tydligen skitbra - den vill jag också se! Måste fixas snarast.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback