Vilken kväll!

Jag hade så underbart roligt igår kväll alltså! Riktigt kul var det :) Maskerad på ett slott liksom?! Kan knappast bli bättre! Men det blev inte många timmars sömn inte och nu känner jag mest för att sova lite innan jag ska till Josefin på spelkväll! Singstar någon? Ska bli grymt! :)

Har en massa trevliga bilder att lägga upp, men batteriet i kameran dog väldigt fördelaktigt.. Hum. Det får bli imorgon istället! Funderar på att kolla lite på True Blood, risken är nog bara att jag somnar efter fem minuter sekunder :)

Ha en fin kväll om jag inte tittar in lite senare då! Puss å kram



/emma.

Edit: Herregud vad med bilder vi tog igår! Det kommer ta en liten evighet att ladda upp både här och på Facebook ^^

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback