A queen

Ändrade planer! Ingen träning, men teater med mamma och systeryster på Stadsteatern! Vi ska se Drottning Kristina och jag har en känsla av att det är smygpremiär idag... Premiär imorgon enligt hemsidan. Kul, kul! Har nyss haft seminarium och jag tycker synd om seminarieledaren. Det var bara jag och fem andra som hade läst den viktigaste texten och då blir det inte direkt någon diskussion + att jag är rädd att säga fel och inte förstå så jag var nog inte den mest pratglada heller. Skärpning till nästa gång!

Plus att jag inte kan skaka av mig komvux-tanternas taskiga kommentarer. Men jag är ju så grymt mycket bättre än så! Varför inte ta det som kunstruktivkritik och bättra mig istället för att ta det så extremt personligt. Ja säg det. Hur ska man annars kunna lära sig än göra fel? T ex på seminarierna, våga snacka och våga säga fel!

Puss å hej!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback