Because I'm worth it

Jag måste nog säga att jag ändå är värd dem. Kom på att jag inte köpt ett enda par skor sen i oktober! Det är ju helt galet! Den gången var det också ett par fina som kommer hålla länge och gången innan det var nog i september när jag köpte mina älskade Vagabond-kilklackar. Dem här ska ersätta mina första stövletter som just nu har börjat prata (sulan har lossnat en del...) så dessa fina pjäser ska få bli mina nästa oumbärliga stövletter genom våren och sen till hösten igen. Visst är dem helt strålande fina!



Platå, killer-klackar, svart läder och snörning - check!



Perfektion! (Det ni ser i skon är en skön sula som gör det till en fröjd att dansa i dessa monster heels).

/emmaHappy.

P.S. Men herregud! Det är ju helt klart en belöning till mig själv också för att jag klarade den förra (apsvåra) tentan och att jag igår gjorde ännu en tenta som jag hoppas jag bra! Så klart.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback