Ess

Oh yes jag är värsta bästa projektledaren produktionsledaren jag! Ringer runt och fixar och trixar. Mamma behövde hjälp så jag ringde lite kursare för att anställa dem för ett jobb. Lite kul faktiskt att få det att funka! :) I ROCK! Sen diskade jag lite emellan och innan det gick jag till Brevik för att lämna in mina killer heels på omklackning och omsulning, sen gick jag lite via Långängen hem. Skönt med sol! Får gå till SATS imorgon mitt på dan istället (det skulle regna va?) - hum. Nu känner jag mig lite speedad och borde få mer pyssel gjort (förutom att blogga då)... Just! Har fått ca 2½ dagars jobb under hela maj hos Cohn&Wolfe + söndagarna hos Erik Olsson då. Nu är det bara sommarjobbet som måste fixas! GE MIG ETT! WOHO!

Okej, jag borde gå och läsa min engelskabok till nästa vecka då jag ska göra det muntliga i Engelska A. (Jag fick G i gymnaiset men nu har jag chans på MVG). Sen måste jag ju kolla på Arn kl 20.00 - bra skit. (Jag låter faktiskt lite onykter...) Plugga då?



Sprillans kompendium till nya kursen, finaste hitills är det lätt.

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback