Ett år sen

För ett år sen på påsken var jag i Brighton och pluggade och min familj kom på besök. Eller halva kan man väl säga, mamma, Emil och Maja. Jag visade dem mitt Brighton och vi drog till London en sväng. Fina stunder!




Våren var på G i Brighton redan i februari men i april var det på allvar.



Vi åkte som sagt till London över en dag - skärtorsdagen närmare bestämt.



Spex i en telephone box i London. London calling?



Vi shoppade loss på Converse (alla utom Emil). Här är mina shiny vita allra första Convere <3

/emma.


Fina kommentarer
Postat av: Emil

Den bilden på er i telefonkiosken va rätt bra, vem har tagit den?

Postat av: Emma

Ja.. Hum.. VEM KAN DET VARA? Typ du? ;)

2010-04-04 @ 10:28:00
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback