Glad Påsk typ

Iofs är det påsk ett bra tag nu (hela helgen). Så JÄKLA skönt med lite ledigt, jag jobbar på måndag och är alltså ledig imorgon - yeey! Josefin drog nyss iväg, vi pratade halva natten och kollade på Mamma Mia nu på morgonen på äkta tjejvis! Underbart!

Igår var det riktigt mysigt att ha tjejerna här! Vi har fem glada tjejer, vi gjorde taco-paj och kladdkaka, god sallad och sen åt vi mer choklad. Och spelade spel. Grymt mysigt! Sen sov alltså José över - mys pys!

Om nån timma ska jag träffa mamma och gå en promenad i vårvädret till Långängensgård och ta en kaffe eller så. Tipp! Så jäkla underbart, jag är sååå glad att lghten är klar att det finns inte! Har redan planerat vad vi ska köpa och pyta lghten med längre fram. Det kommer bli SÅ fint! Nog med mitt skryt om lghten!



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback