Glädjande ting

En snabb och solig promenad på nästan 40 minuter gjorde mig glad och lite friskare till sinnes (om man kan säga så). Helt underbart verkligen! Solen skiner där ute och jag dissade träning inne så jag tänkte att en powerwalk kan väl inte vara helt fel. Helt rätt. Det var helrätt!

Jag tittar på min väggklocka i köket och måste le. Jag har organiserat mina 13 olika val till högskoleplugg till hösten och skickat in min anmälan. Jag känner att jag har energi och har lust att ringa alla vänner jag inte pratat med på länge. Jag får lust att blogga om fina saker och visa inspirerande bilder. Jag tar en tugga på min äggmacka och tycker det kanske är det godaste som finns ibland. Jag tar en klunk vatten ur glaset och funderar och det slår mig att det mesta löser sig ändå.






/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback