Hög som ett hus...

... på koffein. Damn. Svepte andra stora koppen kaffe idag och det svider lite i magen. Inte bra! Kan säga så mycket som att eftermiddagen inte har varit alls lika effektiv på plugg-fronten. Dissade nyss en e-text som jag inte orkade läsa. Ska nog satsa på att gå igenom mina anteckningar och försöka skriva rent dem istället...

Förövrigt är jag väldigt sugen på att åka typ till England, helst Brighton (inte lika packat med folk som London) och shoppa. Pundet ligger lågt! Ja tänk va...



Mina absoluta älsklingar köpta på Zara i Brighton. Skyhöga klackar om man säger så.



Väska! Måste plocka fram denna nu, från Peacock i Brighton.



Bästa solbrillorna från New Look.

Med mera...

/emma.


Fina kommentarer
Postat av: Alina

Jag säger LONDON!!! :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback