I got work to do

Yes. Idag jobbar jag som visningsvärd igen! Söndagen hamnade på en måndag istället pga påsken, lite långledigt för min del! Men oj vad trött jag var i morse, att somna sent och inte sova hela förmiddagen därefter gör nog att man blir trött. För trött. Imorgon och på onsdag ska jag jobba som recpetionist på PR/reklambyrå också! Kul! Blir en intensiv vecka... Sen har vi tenta nästa vecka på onsdag också. Ujuj. En sak i sänder!

Ska efter visningen åka direkt hem till mamma och träffa lite släkt och äta lite. Mys! Sen kommer ju darling hem till kvällen också <3

Ha en fin dag! Och juste, känns det inte jäkligt fel att det är snöstorm ute efter helgens fina vårväder?! Tur att jag har bilen till Ropsten! :)

Puss å hej.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback