Ibland funkar det bara.

Jag fick ett trevligt samtal igår från Reklam-/PR-byrån jag jobbade extra på några dagar förra veckan och i måndags och de undrade om jag kan jobba i maj. Alltså två-tre dagar i veckan eller så. Toppen ju! Nästa och sista kursen jag läser på SU är Vetenskapligt skrivande och det är knappt någon litteratur alls att läsa så jag tror det kommer gå bra att jobba så pass mycket! Sen är ju bara frågan hur resten av sommaren kommer te sig... Därför ska jag och Hedvig gå på Öppet Hus hos Student Consulting (SC) i eftermiddag (där jag är anställd som visningsvärd) och se om de har några tips eller om de har sommarjobb att erbjuda på plats. Vore verkligen kalas om det går att ordna nu på en gång så man kan släppa den oron. Sen är mitt liv ta mig tusan perfekt!

Därför ska jag slänga mig in i duschen och göra mig presentabel, vid halv fem åker jag till stan för att möta Hedvig och sen blir det till att fånga möjligheter hos SC!



Underbar bild från
TheCherryBlossomGirl.

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback