Långfredag.

Okej. Jag är mer pepp än vad rubriken skvallrar om! Det är bara det att jag är lite, lite bakis sen igår (hallå noll rutin eller vad?!) Jag hängde med Nils ut och träffade några av hans jobbarkompisar! Lite spontant sådär. Först var vi på Mest på Söder och sen blev det Collage - första gången för min del! Och jag fick dansa för första gången på jag vet inte hur länge. Najs, I lajk. Sen åkte vi hem, Nils var trött (skratt) och jag ska ju städa idag. SNARK. Allt som allt så var det en kul, kul kväll :)

Nils drog hem till "Skaraborg" imorse över Påsk och jag ska få en hel hel själv i vår (numera) fina lght! Ska bli som ett litet äventyr, lagom att vara själv en helg typ ;) Men jag kommer inte bli ensam inte! Loijs, som är hemma från Örebro över Påsk, Eva, Josefin och Amelie kommer över ikväll! Vi ska spela spel, göra middag och bara ha det fint! Kommer bli kanon! Länge sen vi sågs allihopa tycker jag. Men just nu känner jag min bakis som sagt och skulle hellst krypa ner i sängen och sova en timma eller så. Vi ska ses första kl 18 så jag hinner nog ;)

Ha en fin dag så länge! Pussar.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback