Moooring has broooken

Jag har alltså varit vaken i en timma det är inte så, men jag känner mig lite lagom seg och ska strax sätta mig i soffan och läsa tänkte jag... Har börjat läsa på Mina hemligheter av Sophie Kinsella som är kul och bra! Läste den på Zakynthos för ungefär hundra år sen käns det som - hög tid att läsa den igen! Skrattade redan vid första raden ^^

Igår på SC var givande! Jag fick tips hur jag kan ändra mitt CV och sen träffade jag hon som intervjuade och anställde mig som visningsvärd. Jag sa att jag var på jakt efter sommarjobb och att hon sa att hon skulle hålla ögonen öppna - kul! :)

Nu ska jag som sagt läsa och vänta på att mäklaren ringer mig ang jobb på söndag! Jag har flyt mina vänner!

Pussen.

Fina kommentarer
Postat av: Sofie

Hej vännen!



Vår lilla tripp till huvudstaden närmar sig...och jag längtar!!! Jag är så nyfiken på vad du har sökt till högskolan. Tell me!! Jag ahr sökt Textilekonom i Borås...wiiiii:) kramar i massor

2010-04-16 @ 15:07:27
Postat av: Emma

Ja! Det ska bli så kul!! :) Oj, ja första valet (av 13) är Mediakommunikation och IT och sen massa annat ;) Jag funderade också på den i Borås, men jag har inte Matte C och det är mycket ekonomi ändå ;) Men den verkar bra! Kul att du sökt den!! :) Kramar i massor


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback