Multitasking

Jisses, om man får lov att  säga så. Har idag först haft föreläsning, sen snabb lunch och på det jobbade jag till 17 och efter det tog jag mig till SATS på Lidingö (via Apoteket för att förskaffa mer pollenmedicin) för att träna Body Pump kl 18.30. Och nu är jag hemma. Handlade lite mat på vägen hem och nu är snart middagen klar. Samtidigt är tvn på med Arn och jag ska just ge mig i kast med att betala räkningar medans pastan kokar (lär fortsätta med räkningarna när jag käkar...) Sen kommer väl baby hem när som helst också.

Dessutom ska jag:

[ ] Plugga engelska - muntliga nationella i Eng A imorgon efter jobbet. HJÄLP!
[X] Organisera röran som råder på min sänghalva.
[X] Diska.
[X] Hitta nåt att sätta på mig imorgon (kläder).

Vilken dag. Jag hör av mig när jag får möjlighet om jag säger så! Nu middag! Ahhh.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback