Mycket lustigt hörru

Okej. Så en kvinnlig alkis säger åt mig att tänka på hur jag klär mig för att det kan missuppfattas och tros att jag "fnaskar". Jag bara gapade. Öhh? Då slog det mig att jag minsann inte ska ta skit och säger att "det är väl en fråga om smak" och då säger hon att "det är det minann inte och att jag har levt det hårda livet, jag vill bara ge dig ett råd och att klä sig så där är inte bra, för jag vet minsann". Herregud. Att någon tycker jag klär mig som någon som säljer mig (och tydligen visar det öppet) är något nytt. Någon gång måste iofs vara den första... Haha! Jag hade alltså på mig det här och inte en raffset el liknande. Någon som vill lägga ett bud?



Ganska mycket randigt, en basker på huvet och röda läppar = lättfotad?



Kan det vara de nya (köpte dem för två månader sen typ) strumpbyxorna jag invigde idag?



Eller min lite otvättade uppsyn? Humm...



Det kanske var mina darlings fel? De är ju ganska dräpande om jag får säga det själv.

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback