Naughty girl...

Efter tentan lockade Matilda med mig in till stan som sagt... Just ja. Bland annat det här kom med hem - aj aj aj aj aj!



Vad som finns i påsen får ni veta imorgon. Men jag kan säga att de är typ dem perfekta _ _ _ _ _ _ ;)



REA på H&M, från 499 till 150kr - kap! Extra bra för att det är köpt på presentkort! :)

Nu blir det slapp framför en film. Helt slut känner jag mig, både i huvet och i kroppen.. Tufft liv. Speciellt att springa på stan i höga klackar. Hade förövrigt på mig det här (dåligt bild I know) idag:



Första gången på länge jag hade kjol som sitter högt i midjan kom jag på - och blommor för att det är vår.



Glada skor på fötterna är ett måste (men jäklar vad ont jag fick!).

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback