Nytt i lyan

Kan först och främst stolt säga att jag läst alla tre böcker till tentan, nu är det bara "alla" e-texter kvar att gå igenom... Känner mig ändå positiv! Lyckades faktiskt ta mig till SATS imorse för att köra ett pass BodyPump. Skönt att jag åkte iväg alltså! Har blivit mästarnas-mästare på att maska med träningen nämligen. Ändrig ska det bli! Sommar och bikini snart ju (fy fan)! När jag kom hem käkade jag frukost med min karl, mysigt! Och nu kände jag att jag behövde en paus efter intensivt läsande i den otroligt upphetsande boken The Sociology of Consumption.

Igår fick vi på plats tv-bänken vi fick av min kursare Hedvig (som sagt) och jag tänkte bara visa en bild. Mycket finare än den vi hade innan, denna smälter liksom in mer - gillas! Sen är bara frågan hur länge den håller pga vikten från mastodont-tvn? Hehe.




Så här såg det alltså ut innan, ek-fanér-tv-bänk (?). (Tryck på bilden för att få den större.)



Taadaa! Och så här fint blev det!

Puss å hej!


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback