Påskpresenter

Titta vad fint jag fick av älskling! Ett påskägg med goda mörkchoklad-praliner och ett presentkort på H&M! Du skämmer bort mig babe (här om dagen fick jag tulpaner när han kom hem) - men inte mig emot :) Love you!



Titta vad fint! Tänk att jag ska få shoppa loss på H&M utan dåligt samvete;)



En efterlängtad herrbetjänt fick Nils av mig, när jag såg den kunde jag inte låta bli med tanke på att han tjajat om att han vill ha en sen innan vi ens fick lägenheten - men den fick inte plats i nåt påskägg så lite gult snöre kirrade biffen.




Sen fick mamma också ett påskägg av mig fyllt med M&M's - vi är lite smått tokiga i de chokladtäckta jordnötterna om jag ska vara helt ärlig. Gott, gott!

GLAD PÅSK på er!

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback