Power me happy

Efter att ha vistas en timma ute och promenerat är jag helt klart värdig en kopp kaffe när jag sätter igång och läser About a boy som ska läsas ut senast i helgen - får se hur långt jag hinner idag! Ikväll ska jag hem till Eva och äta middag lite casual sådär. Går alltid för lång tid mellan gångerna man ses tycker jag. Måste helt klart bli bättre på det. Nu: LÄSA! Måste dessutom läsa en text till seminariet imorgon också... Vi ska skriva värsta vetenskapliga texten, en empirisk text (vi ska själva skriva om något, forska om det typ inte ta andras teorier och dra slutsats av deras arbeten som innan utan helt tvärt om - kul men klurigt!) om nåt med mode. Jag och Matilda klurar på vad vi ska ta...

Hej så länge i vårsolen!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback