Saturday

Idag ska vi fixa lite i lghten innan vi får besök av Farmor och Farfar (F&F), städa och baka kaka står på schemat! Riktigt husligt och kul. Andra gången jag bakar kladdkaka här sen vi flyttade in! Det blir första gången de ser lghten och de ska kika på Emils lght också (på andra sidan vägen typ). Trevligt!

Igår fick jag rycka in och jobba i repan hos Cohn&Wolfe igen på eftermiddagen - snabba ryck blev det! Från att sitta i morgonrock och läsa en bok till att kleta på mig smink och flyga iväg till tåget med träningskläder (BodyCombat!) - phu! Men jag kan maximera min effektivitet om jag vill :)

Nej, nu är det massa att stå i! Ha en fin dag <3

Update: Lägenheten är städad och fin men farmor var helförkyld så de får komma nån annan gång helt enkelt. Snart dags att tvätta. Skönt med städat tycker jag!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback