Skön känsla

Underbart att för första gången vaknaupp i sovrummet och inte i vardagsrummet! FANTASTISKT! Vi höll på från att Nils kom hem vid 18-19 tiden till kl 12 på natten med att montera allt från IKEA, flytta tv-apparater och soffan, bygga köksbord, vika ner kläder i våra byråer (fyra lådor var!!). Sen fick jag världens bästa påskägg av min karl också - visar bild sen :)

Nu ska jag iväg en sväng, kommer tillbaka om ett par timmar tror jag allt! För jag måste ju hem och pyssla med alla grejer som än så länge är spritt lite över hela vardagsrummet... Jag ska bland annat gå igenom mina kartonger och se om jag missat att packa upp nåt och efter det ska dem staplas lite fint i vardagsrummet - hallen ska få sin hatthylla.

Vi är nöjda. Bilder kommer sen!

Pusss

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback