Tentaplugg

Strax ska jag gå ner till stationen och hämta upp tre tjejer från kursen. Det står plugg, plugg, plugg på schemat och det är inte nådigt! Imorgon är det tenta och efter två dagars jobb har jag inte direkt pluggat så mycket som jag velat... Men idag får vi köra så det ryker!

En irriterande grej bara, fick en slutfaktura från Telenor med tre månader extra på som jag tydligen ska betala  - ha! Det tror dem? Jag kollade med dem innan jag sa upp att jag minsann sa upp det så jag.. FAN! Tänk om dem har rätt? Att jag alltså ska betala 972kr. Kul liv. Men å andra sidan ska jag SKÄLLA på dem att de inte informerade, i så fall hade jag väntat. Jävla svin. 

Pardon my french ovan, men man blir inte glad av oväntade "överraskingar". Ni kan tänka er.

Nu drar jag!

Pusss


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback