Tjuvtitt?

Vill ni se lite hur det ser ut just för stunden i vår lägenhet? Det råder fortfarande "lite" kaos men möbler är flyttade dit dem ska och det som skulle monteras är monterat. Fint tycker jag.



Pastan flyttade in i fina burkar för några dagar sen.



Vår hatthylla som för tillfället står i sovrummet, den ska flyttas till hallen såklart, när vi flyttat på kartongerna...



Våra byråer! Älska utrymmet! Gissa vilken sida som är min och vilken som är Nils? ^^



Det kommer självklart bättre bilder när jag pimpat klart med alla prylar och när vi kommit i ordning helt. Men som skag ÄLSKAR att vi är nästan klara nu! :D



Vårt första och enda påskpynt! Söta ägg fån Åhléns. Kunde inte motstå!

Påsk-puss!

/emma.


Fina kommentarer
Postat av: Anna

Så fint och så himla roligt att se hur ni har det :) mer sånt men det kommer väl ?! :) Puss o kram, idag har jag fikat ute i vårsolen, så mysigt så :)

2010-04-01 @ 18:09:25
Postat av: Emma

Åh tack vännen! Självklart kommer det massa mer! Kartongerna kommer få vara kvar tills vi får ett förråd så det dröjer nog lite till tills det är helt klart :) Mer bilder kommer jag överösa över bloggen! :D Åh, mys med fika i vårsolen - det är äkta sköna feelings det <3


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback