Trött, tröttare, tröttast

Att man somnar på Lidingö-banan är iofs inget nytt, men jag var ganska trött när jag åkte hem efter jobbet. Imorgon blir det ännu en heldags jobb fast i repan på Reklambyrå/PR-byrå - alltid kul! Är dock ganska nervig eftersom jag jobbat där 1½ dag innan bara. Men jag ska bara fokusera på Cohn&Wolfe (PR) så jag behöver inte kunna Grey också. Det första jag ska göra imorgon är att duka fram till frukostmöte, skiva upp bröd och sånt, sätta på kaffe osv. Hoppas man får vara med på ett hörn ;)

Snart kommer mamma för att ta med sig tv-bänken hem tills dem, vi lånade Olles tills vi fick en av min kursare (som jag sagt typ 10000 gånger redan). Skönt att bli av med så mycket som möjligt av det som inte är vårt! Har bara 15 karonger kvar i vardagsrummet nu ;)

Nu vet ni! Blir lite lugnt här fram till onsdag då jag har tentan, bara jobb och plugg fram tills dess med andra ord! Ha det fint <3

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback