Välkommen hem till oss

Nu har jag storstädat lägenheten i över fyra timmar och städat undan alla prylar (Obs! Varning för ras i vår walk in closet...) och det är verkligen en sån ENORM lättnad! Jag har dammsugit vart enda vrå, dammtorkat som bara den, skurat badrummet, diskat, stuvat om grejer osv, osv, osv.

Men nu ni, nu ska jag presentera vår lghten som den ser ut nu - lite kvar att pilla med men på det stora hela KLART!



Tulpanerna jag fick av Nils tidigare i veckan <3

Hallen:



Ytterdörren till höger, toa till vänster, rakt fram är walk in closeten, mitt emot hatt-/skohyllan är ena dörren in till sovrummet.



Hattlådor och annat fint på hatt/sko-hyllan.



Vår fina hallhylla (saknar dock två korgar för de var slut på IKEA när vi var där förra helgen).

Badrummet:



Nystädat och putsat - såå skönt!



Mörkblå badrumsmatta och medaljongmönster i svart på duschdrapperiet.



Jag gillar vår badrumshylla skarpt!



Fancy huh?

Sovrummet:



Nybäddat är underbart. Får filura på överkast och andra kuddar kanske...?!



Nils sida av sängen (fönstrena är till vänster). Hängde upp dina kläder darling som låg på golvet när du drog i morse ^^



Min sida av sängen och mitt sängbord med fina kort på personer jag tycker om.



På min sida har jag också mitt skrivbord <3



Kolla in bokstäverna L-O-V-E. Kompromiss med svarta (jag vill helst ha vita) men nu tycker darling att det är okej iaf :)

Köket:



Går man ut genom ena dörren i sovrummet hamnar man i köket. Vi har inte den sexigaste köksutsikten kanske, men vi trivs ändå :)



Mitt emot fönstret har vi lilla spisen och diskhon.



Inviger min nya cupcake-kökshandduk!

Vardagsrummet:



Fortsätter man genom köket från sovrmmet kommer man alltså till vardagsrummet med soffa och matbord. (Fönstret är tll höger).



Har tagit mitt favoritporslin till tjejkvällen ikväll :)



Påskfint på bordet!



Tadaaa! (Puffen är föresten mörkbrun - solskenet spelade ett spratt).



Det enda som stör ögat... Våra kartonger som inte har något förråd... Sen ska vi iaf ha BILLY hyllor längs med hela väggen! :)



Min tv flyttades till sovrummet och Nils "lilla" tv står nu i vardagsrummet istället.



Brevid soffan (mot "kartong-väggen") har jag arrangerat mina coffeetable böcker på mitt gamla sängbord och min tavla från Paris. Tjusigt!

Det var allt för mig och vår lght ikväll det! Om en knapp timma ska jag möta tjejerna på ICA för att handla middag och gott till vår spelkväll! Dags att hoppa in i duschen och hitta rätt på lite kläder tycker jag! Ha en underbart härlig fredagskväll! Det ska jag ha i vår fina lght ♥

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback