West Coast

Imorgon drar jag till Västkusten och Göteborg för att hälsa på fint folk. Jag ska äntligen få träffa Sara (typ 100 år sen sist - minst) och ska dessutom träffa Amanda på fredag, förmiddag-lunch! När jag tänker efter var det väldigt länge sen jag såg bästa Manda också, förra sommaren! Jisses. Värsta perfekta helgen med andra ord! Ska bli hur mysigt som helst att få komma iväg en helg och göra nåt helt annat än att dra runt i Sthlm, plugga och jobba. Miljöombyte ibland is the shit! Har dock inte packat än så det är väl hög tid nu... Visserligen har jag skrivit ungefär 20 check-listor med vad jag ska packa och göra innan jag åker - älskar listor! Att skriva dem och sen stryka över och bocka av det man gjort. I like!

Idag var jag föresten i skolan hela dagen, från kl 9 för att plugga och snacka med Matilda om vad vi ska skriva om i vår vetenskapliga uppsats - spännande! Och sen var det seminarium från 13-15 där vi pratade om vad vi ska skriva om. Det är viktigt att avgränsa har vi märkt, annars blir det lätt mer än 15 sidor... Men nu är det full fokus på packning och Gbg! SKA BLI SÅ HIMLA KUL!



Kanske att jag packar ner mina prickiga strumpbyxor... Prickar piggar upp!

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback