10 veckor (nästan)

Min sommar och lite sånt i bilder:



Osminkad men med finaste rosetten i håret!



Jag och Nils gled runt på mammas jobbs sommarfest!



Inte nog med att man fick en (eller flera) hamburgare bara man viftade lite med handen så stod mina söta syskon i baren! (Ledsen Maja och Emil och bilden är kass men den andra var inte bra den heller...) Himla röj på innergården vi Garnisonen måste jag säga. Hejja mammas jobbs sommarfester helt enkelt :)

En helt vanlig sommaroutfit.



Mat. Köttfärsbiffar med soltorkade tomater, mozzarella och vitlök. Alltså, de är inte tillagade.



Gissa vilken maträtt Josefin tror att jag lagar hela tiden? Och som kanske är sant...



Kjoltyg.



Ännu en jobboutfit. Precis, jag har jobbat hela sommaren ;)



Och ännu en! Det gällde att tänka smart ang klädsel på jobbet då det var mest en bastu de första och varmaste veckorna av sommaren.



Man är bra trött kl 5.30...



En tiiiidig morgon med solen i ryggen.



Marint är fint.



Jag fick äran att träff Lotta och Sophie samma dag i Humlan. Middagspicknick!



Trion!



Vi drog till Snaps.



Drack en öl och skrattade mest.



I denna klädsel besökte jag IKEA med pappa och Emil.



När jag kom hem från IKEA hade jag fått rosor av älsklingen! Jag hade nämnligen namnsdag. Bästa färgen! Bästa killen!



Jag gick på Lovisas och Amelies födelsedagsfest. Jag skulle jobba dan efter (what else) så jag var bara där en kortis, men varför inte slå på stort och göra sig ordentligt fin? Jag menar det, så jag drog på mig något sjusigt och satte heelsen på fötterna!



Jag spenderade en helg hos Farmor och Farfar i Uppsala. Jag snodde Farmors tofflor (så man inte skulle trampa på nån geting, de är väldigt svåra att se på alla mattor förstår ni...). Jätteskön helg!



Farmor i sitt älskade växthus. Inte dumt alls tycker jag, för vem fick hem två pinfärska gurkor månne?



Jag fick en "släng" av hurtighet och bakade inte bara en sorts bröd utan två (det på bilden och morotsbröd - men det hann jag inte ta en bild på innan jag åt upp allt - typ). Dessutom lagade jag mängder mat! En helt vanlig vardag efter jobbet. Jisses.



Älska svala och sköna sommarkläder!

Mer och ännu mer kläder på bild. Jag säger å det.

 



Sara kom till Sthlm!



Haha. Fika i vanlig ordning. Rätt ska vara rätt.

 

Vi kollade in Pride-festivalen!



TACOS! Ultimat innan utgång och charader på det!



Se där ja, håret fixat och fint!



I soffan. Ulle och José!

 

Bästa och jag!

 

 

Amba.

 



Maja in action. Hon styr fin fin (eller god kanske man säger) latte till Sara och mig.

 

Jag bänkad framför bryggan med latte och chokladkaka! Livet!

 



Samma sak här fast i stolen brevid!

 

Det ska föreställa carbonara - tror jag...

 



En något varmare outfit.



Idag hade jag på mig det här - tadaa!



Det var alles för den här gången hörrni! Tack och hej.

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback