1a föreläsningen

Nu börjar mitt andra år som student på allvar. Imorgon har jag min första föreläsning i Kandidatprogrammet Socialantropologi - det ska bli spännade! Måste se till att prata med så många som möjligt i pausen så man inte känner sig som en "lonely planet" el nåt. Och jag är ju inte helt lost när det gäller att snacka (på gott och ont) ;) Nu har jag dock slöat till och gjort 100 andra saker än att läsa till imorgon... Ska nu läsa klart och sen blir det duschen! Tur att N jobbar kväll så jag inte blir distraherad i mitt kvälls-plugg! ;)

Pusss å sov gott senare!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: toraa

ha vad jobbigt det är 1a dagarna innan man lärt sig vilka som är coola nog att hänga med :P Hade 1a dagen idag, pratade bara med EN ny, lite dåligt tkr jag, då jag inte känner ngn sen innan. Vad går det du ska läsa ut på?? jag ska ju läsa socialpsykologi... Men det har säkert inget med varann att göra...? Kram! PS. Om 5 veckor är det vi i Toscanas sol och vin :D


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback