Efter solsken kan det komma regn

Vilken himla tur vi hade i helgen! Att regnet öste ner i dag och inte i lördags, eller igår eller i fredags heller för den delen. Jag och Sara har haft det toppen! Liten runda på stan i lördags, kollade in Pride-paraden, en kille med dreads trodde Sara och jag var ett par osv. Händelserikt med andra ord! Till kvällen kom Josefin och Ulle hem till mig (Nils stackarn fick rymma till sovrummet, iofs fick han spela tv-spel hela vällen så det var nog helt okej ändå;) och vi käkade tacos, spelade charader (typ, fast med en tvist) - ASKUL! Sen blev det Amba, stod på listan och trippade in utan att hosta upp inträde (perfekt!). Därför gjorde det inget att vi inte var kvar där till gryningen, utan dansade lite, drack en öl, dansade lite till och sen drog hem. Vi var lagom möra ändå... Sen igår tog vi det lugnt, gick ner till Majas jobb och fick världens godaste latte (blink) och en bit chokladkaka. Åh.

Nu är det måndag, jag har ca 2½ veckor kvar på jobbet och jag fick schemat till Socialatropologin. Höll andan och hoppades på det bästa - att jag inte missar något när jag åker till NY och sen Toscana direkt efter. Men. Oops... Missar visst en tenta och ett (el två?) seminarium. Illa. Men det löser sig alltid! Jag ska ju få uppleva världens resor! :)

Puss å hej så länge!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback