Idag och säkert flera gånger framöver

Invigde idag mina mörkblå "Treggins" när jag träffade Hedvig och Lovisa på stan för en fika och lite hederligt "häng". Asnice! Både när det gäller dagens outfit och att träffa tjejerna ^^ Skämt och sido. Det var en fin eftermiddag! Tittade förbi Matilda på NK också. Lika bra att passa på tycker jag! Solen sken också så det han blir varmt, varmt!

Kan erkänna att jag just för stunden "lider" av lite splittrade känslor, jag har äntligen lite semester som bekant och jag vet inte var jag ska ta vägen! Jag är helt uppe i varv, hur tusan varvar man ner egentligen? Obegripligt. Det kommer väl. Alldeles nyss låg jag på sängen, läste lite men blev uttråkad, funderade på om jag skulle sova lite men var inte sååå trött och på tok för rastlös, tänkte på om jag skulle städa men nää. Det enda jag kom på som var en okej syssla var att knäppa på datorn och kolla tågbiljetter. Gosh! Nu är jag lite mer motiverad inför att röja i min ständigt växande klädhög vd sidan av sängen - yes! Men först ska jag ladda upp en eller två bilder här! :)



Vitt och blått är kanon!



Svalt.



Och lite "bling" från förra sommarens rea, som många sagt snälla saker om. Kul! :)

Hej!


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback