Iiih!

Gissa vem som ska visa en lght på Lilla Essingen med utgångspris på 6 900 000kr på söndag? 6 rok! Två våningsplan! Ja! Ringde precis mäklaren och hon lät jättetrevlig och jag åker raka spåret dit utan att vare sig hämta eller lämna material - tipp! Känner mig pepp inför denna visningen - inställningen gör allt! YEAH!

Apropå inställning - DET ÄR FREDAG! Nils-snuttis (naaaw) åker till sin familj för att fira sina föräldrar (och jag måste jobba...) över helgen så jag blir "gräsänka". Helt okej, med tanke på att jag ska få kvalitétsmys med syskonen ikväll, en totalt soft dag imorgon, hänga lite med Loijs och på söndag blir det visning i fyra timmar. Och nästa vecka - trumvirrvel - jobbar jag bara tre dagar och sen är det mini-break för min del innan plugg! Ska åka direkt till SU och leta begagnad litteratur på torsdagen, efter en skön sovmorgon alltså :) Jaaaaa!

Puss å hej!

P.S. FREDAG!!!

Fina kommentarer
Postat av: N

Läste någonstans att du skulle plugga socialantropologi i höst, är det på stockholms universitet? För det ska jag också! :D

Postat av: Emma

Hej! Det stämmer! Precis, det är på SU! Vad kul! Grymt att kunna söka rätt på lite kul folk innan, så man slipper vara heeeelt ensam "första dagen i skolan". Så vem är du då? Äsch, jag kollar in din blogg! :)

2010-08-16 @ 09:54:48
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: :)

Hej igen! Ja verkligen, det känns lite tryggare så. :) Hur har sökandet efter litteraturen gått? Ja, vem är jag haha... jag heter N a d i n och bor i T y r e s ö, har palestinsk bakgrund om det nu skulle vara intressant. Vem är du? :)

2010-08-16 @ 22:37:29
Postat av: Emma

Exakt :) Jo, jag tittade för ett tag sen och ska försöka hitta några böcker begagnade, hoppas de finns kvar bara! Jag jobbar till imorgon så det blir först på torsdag jag kan ge mig ut på jakt! Börjar de ta slut? :-S I så fall ligger jag lite risgit till! Ah, Tyresö! Där bodde min sambo ett tag :) Ja, jag heter Emma och bor på Lidingö, jag pluggade Modevetenskap förra året och nu ska det bli kul att börja på ett program! Kommer du från Sthlm? Kanske ska fortsätta på mail? :)

2010-08-17 @ 08:18:46
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: N

Ja mail funkar lika bra. :) Vad är din e-post?

2010-08-17 @ 11:45:29
Postat av: Emma

Min mail är: [email protected] :)



2010-08-17 @ 12:41:54
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback