Inrednings-dille

Jag har helt plötsligt drabbats av en väldigt dominerande kreativitet. Jag tar fram ramar jag haft undanstoppade, byter kort i dem och försöker hitta på nya kreativa lösningar. Jag vill ha massa tavlor! Måste skaffa fler ramar bara, har iaf fyra lite större bilder som måste få ram innan de kan hamna på väggen. Inspirerande!

Dessutom köpte jag en snygg-snygg och stilren vas idag på Lagerhaus, för de två vaserna jag har sen innan är katastrofala. Seriöst. Så denna nya förmåga är en 12 poängare (av 10 möjliga) + att jag hittade en burk till knöckebrödet - som tar för stor plats i dagsläget och inte är så snyggt förpackat att ha framme - dock är den väl egentligen för kakor (att dömma texten på locket) men det får duga!



Detta har hamnat på köksbordet lite spontant, tillsammans med fina rosorna i fula vasen (den gamla).



Svartvitt är nästan det finaste jag vet ;)



Kolla in nya vasen! Schhnyggt!



En bråkdel av mitt rama-in-kort-dille.



Ha! Kolla bara i köket, där har den här rackaren hamnat så länge (Nils kommer H-A-T-A det... Snyft!)



Här har vi vår lilla samling av teburkar, den blå Marimekko-burken fick jag av N. "Jag gör som Indianerna, en fredsgåva". Naaw!



En kanin står på huvet i vardagsrumsfönstret.

***

Länge leve inramningar av fina bilder!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback