Klappat och klart!

Jag ska läsa Socialantropologi i höst och i tre år framåt och tillslut få mig en Kandidatexamen! Ha ha! Alltså, Antagningsbesked nr 2 finns nu på Studera.nu (för den som är intresserad) och jag såg att jag nu ligger 54 i reserv på mitt första val (jag var 121 i reserv efter första antagningsbeskedet) så det var ju kul. Jag blev ju antagen redan till första antagningen men ville se om jag hade någon chans på mitt första val. Nu tar jag det säkra före det osäkra (plus att jag peppat inför Socialantropologin nu) och tackar JA! till det. Skitkul ska det bli att börja plugga igen! JA JA JA!

Om ni nu undra vad det är jag ska läsa kan ni kolla
här (<-- länk) och sen får jag väl berätta allt eftersom vad jag egentligen lär mig :) Tjo!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

Grattis stumpan! Jag är också sugen på att börja plugga. Men det får vänta tills våren. Älskar dig! <3


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback