Lyckorus

Jag fick så mycket fint beröm på jobbet - åhh blir så glad! Dessutom fick jag två biobiljetter till mig och min karl OCH min kollega hade bakat en kladdkaka! Naaw! Blev så himla glad för de fina orden också :) Nu, ja nu ligger jag på sängen, kollar på SATC och undrar vad man gör när man är ledig... Asså, jag har massor att pyssla med (bombnedslag vid min säng) men, jag har inte ro liksom. Kanske tar ett par dagar att komma in i det! :)

Btw, ännu en lyckobringade detalj. Jag shoppade idag! OMG! Och jag som hade köpstopp tänker du nu. Här kommer twisten - jag hade värdecheckar på H&M! Vilket resulterade i två "Treggings" och en större lite oversize svart tröja. I LOVE! Nu kan jag börja skolan nästa vecka :)

Puss!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback