Måndags-göra

Hej hej! Händer inte mycket, njuter mest av lediga dagar! Gick upp på tok för tidigt imorse, tyvärr blev det inte som Lotta och jag hade tänkt oss... Men istället delade vi på en kanna kaffe på Foam innan vi åkte åt olika håll. Väl hemma bakade jag till en dubbel sats av Morotsbrödet! Fy farao vad smetig och kletig den degen blir! Jag fattar inte?! Och jag dubblar näst intill mjöldoseringen. Galet. Men också galet gott!

Nu då? Jao... Slappa i bästa Emma-stil känner jag! Kanske dessutom ska ge Fångarna på fortet en liiiten chans. Får se. Konstigt att det ligger på måndagkvällar? Inte helt hett som på den gamla goda tiden då det sändes på fredag/lördag? 

Imorgon ska besöka Matildas lght med lite kursare! Blir bra det :) Och på onsdag börjar skolan! JAA! Nästan alla böcker har anlänt till Brevik dessutom :D

So long!


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback