Säljes: Kurslitteratur Modevetenskap 60hp

SÅLT!


Jag säljer nu min kurslitteratur till Modevetenskaps-kursen på 60hp. Så har du blivit antagen på Stockholms Universitet och kursen Modevetenskap kan detta vara värt att kolla in! Eftersom det är så pass många som läser den kursen (150-200 pers när jag började) så tar litteraturen snabbt slut!

Priserna varierar från bok till bok beroende på skick. Alla böcker är köpta direkt i bokhandeln, från Adlibris.se eller Bokus.se. Maila mig på
[email protected] om du är intresserad! 


- The Sociology of Consumption: Peter Corrigan
- Nypris: 306kr - mitt pris: 220kr

- Modeologi, en introduktion till modevetenskap: Yuniya Kawamura
- Nypris: 185kr - mitt pris: 140kr (behövdes till över hälften av kurserna)

- Märken och Människor: Anders Bengtsson & Jacob Östberg
- Nypris: 220kr - mitt pris: 165kr

- Camera Lucida: Roland Barthes
- Nypris: 120kr - mitt pris: 85kr

- The Culture of Fashion: Christopher Breward
- Nypris: 240kr - mitt pris: 170kr

- The Ladies Paradise: Émile Zola
- Nypris: 104kr - mitt pris: 80kr

- Madame Bovary: Gustave Flaubert
- Nypris: 43kr - mitt pris: 40kr (oläst pga att jag inte hann få den till ett seminarium)

- The Leopard: Tomasi Di Lampedusa
- Nypris: 121kr - mitt pris: 95kr

- Dream Worlds: Rosalind H. Williams
- Nypris: 195kr - mitt pris: 145kr

- Fashion, Desire and Anxiety: Rebecca Arnold
- Nypris: 195kr - mitt pris: 140kr

- Paris Fashion: Valerie Steele
- Nypris: 280kr - mitt pris: 210kr

- Italian Fashion: Nicola White
- Nypris: 302kr - mitt pris: 220kr

- Fashion Under Fascism: Eugenia Paulicelli
- Nypris: 253kr - mitt pris: 190kr

***

Psst! Du sparar ca 730kr jämfört med om du köper allt nytt!



Först till kvarn! Och inga skambud tack!



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback