Two

Tidig morgon i morse. Zzz. Tänk, på torsdag ska jag få sovmorgon! Åh, som den hägrar! Ha! Sen var tanken att åka till Universitetet och skaffa lite begagnad kurslitteratur. Tji fick jag. De böcker jag behöver till första kursen är slut i Campus-butiken. Himla tur att jag såg det, så jag beställde allt nytt nu istället. Hej för svajndyra böcker i mängder. Men de här böckerna ska jag försöka sälja! Mina modeböcker däremot är "lätt" massakerade med understrykningspennor plus att de är riktigt fina att ha i bokhyllan. Kanske att jag säljer nån, frågan är bara om jag får något för dem eftersom jag skrivit så mycket i dem osv. Aja. Annat blir det i denna litteraturen, blyertsunderstrykningar får det bli!

Har redan börjat känna av att jag fått mitt liv tillbaka (tidiga mornar är ingen hit om man vill göra nåt kvällen innan) och igår ringde jag runt för att planera saker! Love it! Däremot borde lönen komma redan nu och inte nästa vecka. Humf. Bra när man har köpstopp dock! :)

Puss å hej!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback