Vilse i pannkakan

Två flugor i en smäll (är förvirrad och åt pannkakor till lunch!) vad gäller rubriken. Anyway. Hade som sagt registrering på SU idag för Socialantropologin. GUD VAD MED FOLK! Vet visserligen inte vad jag hade förväntat mig men det var en hel del som ska läsa Kandidatprogrammet! Efteråt kände jag mig heeelt lost, är det rätt? Vill jag det här? Ska jag läsa Marknadskommunikation & IT istället? Om jag kommer in vill säga, reserv 35... Vill jag ens läsa det? Det verkar 100ggr tristare, iaf första året. Ska i så fall läsa med KTH:are och nörda mig med IT och matte. MEN HJÄLP! Äsch. Nu har jag bestämt mig (för 876e gången) och det blir Socialantropologi. Inget är bortkastat så det är bara att köra och känna efter! Tydligen kan man köra på ett utbytesår andra året ;)

Passade på att norpa åt mig en kurs-bok som kommer ta år och dagar att få från Bokus. Tur att jag passade på, tror de kommer vara slut imorgon, om inte redan nu?! 10 poäng till Emma. Ha-ha-haa!

Nu då? Jao, ska pyssla vidare, kanske kolla lite i kurslitteraturen redan nu och känna efter ytterligare. Imorgon ska jag fixa med lite fler ärenden, troligtvis med start tidigt. Flow! + att jag numera får studentpriset på SATS - om jag går dit innan sista augusti - som jag såklart ska! Ha! Superduperbra!



/emma.

P.S. Dagens/veckans/årets "vill ha": En MacBook och ett par nya glasögon!


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback