100 ggr bättre

Snacka om att det känns bättre idag! Happy about it. Måste dock skynda mig om jag ska fixa make upen, hitta några kläder och sen dra till skolan. Yeey! Föreläsning! Plugga! Träffa Frida! Tvätta till kl 22.00 ikväll! Allting låter ju toppenkul :) Har däremot fortfarande ton med sidor att läsa, både till imorgon och det jag missade första föreläsningsveckan. Det känns som att jag har samma två orosmoment som ständigt ockuperar mina tankar, plugg och lght. Varför gå omkring och stressa över något när man ändå bara kan göra en sak i taget och prioritera? Just let it go liksom.

Btw! Vi vill ha två byråer har vi kommit på, det skulle lösa alla våra problem... Eller nåja, det skulle lösa iaf två problem! Vi skulle var och en få tre lådor att stoppa ner lite av kläderna som ligger och skräpar överallt och ställa Nils tv (yes vi har nu två dumburkar) på dem. MALM från IKEA med tre lådor i Ek. Ja tack!

Nä, nu måste jag fixa mig! Ha en fab dag!



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback