354 sidor

Så, nu har jag sen jag började med Madame Bovary läst ut hela boken. Vilken tragisk berättelse, inget förskönande och lyckligt slut här inte, eller ja kanske för en person men det var mest pga slughet och kanske inte riktigt genom de mest ädla metoder. Jisses. Men nu har jag läst en klassiker och om ett tag eller i kväll ska jag försöka besvara seminariefrågorna till imorgon. Nu funderar jag på om jag ska fixa i garderoben eller så. Jag har liksom inte haft ro att plocka i lghten förns boken blev utläst, så nu kanske jag ska ta en pluggpaus och röja?! Har över 100 sidor kurslitt som väntar, men en liten paus (en nyttig sådan) har ju ingen dött av :)

Min fina Nils har dessutom shoppat på Jyskt nyss på luchen, så vi kommer ha en hel bäddmadrass till sängarna istället för en till varje (känns som om man sover för långt bort ifrån varandra, speicellt när sängarna hela tiden åker isär... Sängklämmor?) och det kommer bli förträffligt! Mötte dessutom upp Nils pappa på centralen i morse och fick lite lakan mm av honom - tick tack! Sen ska vi dessutom åka till "Hällekis" nästa helg och hämta upp mer av Nils prylar. Ja, jag ska nog börja röja nu ;)

Puss å hej, leverpastej!

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback