Been there, done that

Nyss tillbaka från intervjun och jag tycker det känns bra! :) En intensiv intervju på knappt en halvtimma och jag tror jag fick sagt det viktigaste - yeey! Sen fick jag en liten pratstund med Frida som dessutom jobbar där jag var på intervju (rekryteringsföretag alltså). Vi ska ses på onsdag och det ska bli så kul!

Nu måste jag ägna mig åt att läsa, men först måste jag värma på maten som blev kvar från igår så jag får lite energi.

Btw, kändes ganska kul att ha kavaj och knut och stilfull make up, speciellt när alla andra på intervjun var totalt nerklädda, men ska det vara kostym på jobbet (som jag sökte till) så får man väl visa att man iaf kan klä sig stiligt och inte ännu stiligare. Jo, men det känns bra hörrni!

Puss!

P.S. Kan inte heller sluta le, varför blir man så lycklig av bebisar? Jag är liksom så glad för lilla familjens skull! :)

Fina kommentarer
Postat av: toraa

för att dom e så söta? :) Nils ringde förut och vi sa att vi kommer ju ses nästa vecka, känns kul! Hade gott tills dess! Kram


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback