Det blir inte alltid som man tänkt sig, ibland blir det bättre.

Först tänkte jag börja med att säga grattis till min Nils! Hurra för dig honey, du är så bra!

Vidare så är jag glad, glad. Fick väl en liten kick av "meditationen" till träningspass som Pilates tydligen var. Ganska skönt i och med att Eva kom hem kl 6 i morse (ute på galej) och att jag bara var seg. Soft liksom. Det är inte fel det heller, men nästa gång ska jag SVETTAS! 

På vägen hem hoppade jag av tåget i Brevik och lämnade in mina kostymbyxor för uppläggning. Så himla skönt att ha det gjort! Det kommer bli strålande bra! Han är så söt som har butiken också. Han skakade min hand och sa att det var kul att se mig igen (har inte varit där på ett drygt år, innan var jag där cirkus varje vecka och lämnade in skor på omklackling). Naaw! Eftersom tågen inte går så ofta mitt på dagen gick jag till Högberga Bageri och köpte mig en liten valnötsfralla. Älska! Så nu ska jag kolla lite på nätet, dricka kaffe ur Starbucksmugg och äta valnötsbröd med ost på. Kan det bli bättre?



En klassiker vid det här laget. Boken ska läsas ut till Seminariet nästa vecka...

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback