Det ljuva livet

Ahh, jag sov så gott i natt! Den nya bäddmadrassen gjorde iaf min säng så mycket mjukare och gosigare. Love it! Men gissa om jag inte ville gå upp kl halv sju, så det blev fem över åtta istället ^^ Ska banne mig unna mig en timma extra sömn imorgonbitti, ska bara vara hemma och plugga, plugga, plugga... Kul. Eh.

Idag är det seminarium mellan 11-13 om boken Madame Bovary. Blir alltid lite nervös över det, man vet ju aldrig vad de hittar på... Men läraren är toppen sen föreläsningarna och jag vet att hon kommer pressa oss - på ett bra sätt - att säga vad vi tycker osv. Ska bli kul att höra vad de andra tycker också, man kanske kan få nya idéer och uppslag :)

Sen ska jag byta ett lakan på Hemtex och köpa duschdraperi på Bolagret (Skanstull - suck). Men fint kommer det bli! Måste leta reda på sängklämmor/clips som man fäster under sängarna så de inte glider isär också. Tips på var det kan finnas?

Ha en fin dag! Puss å kram

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback