Duttit Emma

Juupp. Efter seminariet var jag pepp, käkade en äggmacka och sen blev det stan. Bytte ett underlakan till ett som passar vår, numera, 180 säng. Sen sprang jag runt och frågade efter "sängklämmor" tills nån sa att jag borde gå till en järnaffär och fråga om dem hade nåt som man kan få ihop sängarna med. (Hade varit så mycket lättare med en sängram istället...) På järnaffären köpte jag några "bläck" med skruvar, får hoppas att det funkar. Vandrade med andra ord runt på söder/skanstull i snöyran. Roligaste onsdagsnöjet på länge... Typ inte. Nu letade jag rätt på kokböckerna, siktar på att åka förbi Willys imorgon och shoppa mat. Känns som om det är det enda jag gör... Inget duschdraperi fick vi heller, men så kan det vara ibland. Fick en ny plupp till tvättstugebokningen så nu kan vi tvätta på lördag 12-17.00. GÖTT DE.

Hej då.

Edit: OMG! Anställningsintervju på fredag - dock: Jag måste i så fall skaffa en kostym! Och jag som inte är kompis med - speciellt - inte min rumpa i kostymbyxor :O

Fina kommentarer
Postat av: Jeanie B.

Du kan ju ha kjol!

2010-02-04 @ 21:48:03
Postat av: Emma

Åh det är klart! Phu, känns mycket bättre :) Tack för tipset!


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback