Emma bjuder till

Tänkte för en gångs skull lägga upp "dagens outfit" här på min blogg (åhh vad nördigt) men jag hade en hel hög med svårigheter att få till en helt bra bild på hela mig, tog jag på halva mig blev det bara knas. Så här är jag, blek av blixten, i dagens kläder mitt i ett jäkligt stökigt vardagsrum. Men jag bjuder på det. I vilket fall så har jag en ca två år gammal rosettröja från H&M och en ny (aldrig använd med köpt för kanske en månad sen) kjol från tidigare nämnda butik. Svart, väldigt svart men helt okej + fläta i luggen. Lite stolt, för jag lyckades få till flätan "utanpå" istället för "inunder" håret liksom. Eh ja...Tadaa!

Nu ska jag ner i tvättstugan - duktig. Puss!



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback