God morgon onsdag

Ahhh! Hur skönt är det inte att gå upp lite för tidigt så man har en massa tid på sig att ta det lugnt och så?! Nu har jag varit uppe sen tio över sju och har ätit macka, dricker lite kaffe och kollar på nyhetsmorgon. Det låter faktiskt helt förträffligt! Ska strax börja sminka mig och sen ska jag hitta något att ta på mig (har inte packat upp alla kläder än - oj oj) men jag har för mig att jag har både en kofta och en kjol jag aldrig använt nånstans!

Imorgon ska vi som sagt åka bort över helgen. Måste packa! Fast fick förmaningar om att "packa lite" då vi måste få plats med så mycket som möjligt i bilen och släpet upp till Sthlm sen... Det är så oskönt att inte ha lite valmöjligheter! Kör på komfort istället för flärd helt enkelt ;)

Ska efter seminariet idag träffa Frida och ha det trevligt! Vi sågs i förra veckan när jag var på intervju och nu ska vi uppdatera ännu mer, tror att vi sågs senast å nyårsafton 08/09 - galet länge sen ju!



Bild från
http://emilydahl.blogspot.com/ - förövrigt urtjusiga bilder!

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback